Název:
Aplikace a využití LEAN metodologie v online marketingové agentuře
Překlad názvu:
Application and use of Lean methodology within online marketing agency
Autoři:
Šulák, Robert ; Martínez, Felipe (vedoucí práce) ; Huba, Samuel (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Metodologie Lean managementu dnes daleko přesahuje oblast výroby a čím dál tím častěji ji můžeme najít i v jiných oblastech. V diplomové práci jsou představeny stěžejní opěrné body Lean managementu, jeho historie a metodologické nástroje, které jsou následně použity na výrobním procesu v online marketingové agentuře. V práci jsou zmíněna specifika prostředí online marketingu, jeho současná pozice a hlavní nástroje. Vybrané lean nástroje byly využity prostřednictvím metody DMAIC na výrobní proces probíhající v online marketingové agentuře. Proces správy internetové reklamy byl nejprve důkladně vymezen, zmapován a zanalyzován, aby mohlo být vytvořeno řešení, které mělo za cíl eliminovat plýtvání, díky čemuž se ve výsledku podařilo uvolnit výrobní kapacitu a pozitivně ovlivnit hodnotu pro zákazníka. V rámci kontrolní fáze byla změřena výkonnost zlepšeného procesu a získána zpětná vazba od firemních zaměstnanců.Nowadays, Lean management goes far beyond the sphere of production and it can be increasingly found in many other areas. First part of the thesis is devoted to detailed description of Lean management principles, its history and methodological tools, which are afterwards used for enhancement of an existing process within online marketing agency. Current position and specifics of online marketing enviroment are also mentioned along with most frequently used tools. Selected Lean tools were used for the process improvement through the DMAIC method. Comprehensive definition, VSM mapping and following analysis of internet advertising creation process enabled design of new solution without unnecessary waste. Implemented changes led to production capacity release and brought additional value for clients. Performance of the improved process was measured during the Control phase and feedback was obtained from agency employees.
Klíčová slova:
DMAIC; Kaizen; Lean management; Lean Office; Online marketing; Plýtvání; DMAIC; Kaizen; Lean management; Lean Office; Online marketing; Waste
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46389