Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace a využití LEAN metodologie v online marketingové agentuře
Šulák, Robert ; Martínez, Felipe (vedoucí práce) ; Huba, Samuel (oponent)
Metodologie Lean managementu dnes daleko přesahuje oblast výroby a čím dál tím častěji ji můžeme najít i v jiných oblastech. V diplomové práci jsou představeny stěžejní opěrné body Lean managementu, jeho historie a metodologické nástroje, které jsou následně použity na výrobním procesu v online marketingové agentuře. V práci jsou zmíněna specifika prostředí online marketingu, jeho současná pozice a hlavní nástroje. Vybrané lean nástroje byly využity prostřednictvím metody DMAIC na výrobní proces probíhající v online marketingové agentuře. Proces správy internetové reklamy byl nejprve důkladně vymezen, zmapován a zanalyzován, aby mohlo být vytvořeno řešení, které mělo za cíl eliminovat plýtvání, díky čemuž se ve výsledku podařilo uvolnit výrobní kapacitu a pozitivně ovlivnit hodnotu pro zákazníka. V rámci kontrolní fáze byla změřena výkonnost zlepšeného procesu a získána zpětná vazba od firemních zaměstnanců.

Viz též: podobná jména autorů
1 Šulák, Radek
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.