Název:
Mass customization as a business model: Business plan for online furniture company
Překlad názvu:
Masová kustomizace jako obchodní model: Business plán pro online nábytkovou společnost
Autoři:
Žák, Martin ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] The goal of this thesis is to write a business plan for a mass customized online furniture company operating on Czech and Swiss market, analyse the potential and feasibility of this business idea and calculate the financial estimates of the business. The first part of the thesis describes the theoretical background and is focused on four main parts. First part tackles the topic of Canvas, Lean Canvas and lean startup approach. Second describes parts of the business plan. Thirdly the theoretical part focuses on the online customer experience and finally mass customization concept is discussed. The second part of this thesis is a practical business plan for an innovative online furniture company. The business model is built on the mass customization concept and targets Switzerland and Czech Republic. The goal of this part is to verify the business model by conducting a proper customer survey, analyse the market potential, develop the company strategy and asses its feasibility based on the financial model.Cílem této diplomové práce je sepsat podnikatelský záměr pro online nábytkovou společnost zaměřující se na masovou kustomizaci a operující na českém a švýcarském trhu, dále analyzovat potenciál a životaschopnost této myšlenky and vypočítat finanční předpoklady společnosti. První část diplomové práce popisuje teoretický základ a je zaměřena na čtyři hlavní oblasti. První se dotýká Canvas modelu, Lean Canvas modelu a přístupu "lean startup". Druhá část popisuje jednotlivé části business plánu. Třetí oblast se zaměřuje na zkušenost zákazníka při nakupování online a nakonec je diskutován koncept masové kustomizace. Druhá praktická část diplomové práce popisuje business plán pro inovativní online nábytkovou společnost. Obchodní model společnosti je postaven na konceptu masové kustomizace a zaměřuje se na český a švýcarský trh. Cílem této části práce je ověřit obchodní model společnosti pomocí řádného průzkumu zákazníků, analyzovat tržní potenciál, vytvořit strategii firmy a zhodnotit životaschopnost myšlenky na základě finančního modelu.
Klíčová slova:
Business plán; Masová kustomizace; Online nábytek; business plan; mass customization; online furniture
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46372