Název:
Category management dětské výživy
Překlad názvu:
Category management of baby food
Autoři:
Wotřelová, Eva ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Procházka, Lukáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá problematikou category managementu v rámci kategorie dětské výživy na českém trhu. Jejím cílem je nejdříve stanovit teoretická východiska category managementu a vymezit category management proces. Následně na základě analýzy primárních a sekundárních dat charakterizovat změny v nákupním chování a rozhodování matek v rámci kategorie dětské výživy. Na základě charakterizovaného nákupního chování navrhnout obecnou vzorovou strukturu vystavení kategorie a jejím prostřednictvím zjistit, zda aktuální situace na trhu dětské výživy v oblasti prezentace zboží odpovídá potřebám a přáním zákaznic. Primární data budou získána prostřednictvím kvantitativní průzkumné sondy v podobě on-line dotazníkového šetření. Zdrojem pro analýzu sekundárních dat budou data z projektu Market&Media&Lifestyle, tržní data a výzkum spotřebního chování 2013.This thesis deals with category management of baby food on the Czech market. The goal of the thesis is to determine the theoretical basis of category management and define the category management process. Subsequently, based on the analysis of primary and secondary data, will be characterized the change in current shopping behaviour of mothers. Next goal is to design a general model structure of baby food exposure and through this model to determine whether the current situation on the baby food market, in the field of presentation of products, meets the needs and desires of customers. Primary data will be collected through the quantitative on-line questionnaire survey. The source for the secondary analysis will be the data from the project Market&Media&Lifestyle, market data and shopper behaviour research 2013.
Klíčová slova:
Category management; dětská výživa; regálové vystavení; rozhodovací strom zákazníka; baby food; category decision tree; Category management; shelf presentation
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46486