Název:
Inbound marketing
Překlad názvu:
Inbound Marketing
Autoři:
Hesoun, Jan ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se věnuje inbound marketingu v prostředí Internetu. Ve své první, teoretické, části charakterizuje inbound marketing a podrobněji rozebírá jednotlivé komponenty inbound marketingu. Ve druhé, praktické, části stručně popisuje trh s počítačovými a konzolovými hrami v České republice, analyzuje internetový obchod s počítačovými a konzolovými hrami, který provozuje společnost GameLeader, s.r.o., a zpracovává návrh na zlepšení aktuálního stavu internetové prezentace sledovaného podniku. Dále navrhuje řešení inbound marketingové strategie na Internetu, které společnost GameLeader, s.r.o. bude moci použít v podnikové praxi.The theme of the diploma thesis is the Inbound Marketing in the Internet environment. The dissertation is divided into three parts -- theoretical, practical and final. Inbound Marketing characteristic is outlined in the theoretical part along with detailed analysis of its components. The practical part includes the brief description of the computer and console games market in the Czech Republic; analysis of the online shop with computer and console games operated by GameLeader, s.r.o.; and the improvement suggestions for the current online presentation of considered company is presented. Finally, the online Inbound Marketing strategy solution is introduced to be implemented by GameLeader, s.r.o. company.
Klíčová slova:
inbound marketing; internetový marketing; obsahový marketing; online marketing; optimalizace pro vyhledávače; sociální síť; content marketing; inbound marketing; online advertising; online marketing; search engine optimalization; social network
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/43994