Název:
Možnosti využití nástrojů digitálního marketingu v hudebním průmyslu
Překlad názvu:
Use of digital marketing tools in the music industry
Autoři:
Štěpánková, Lucie ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce s názvem "Možnosti využití nástrojů digitálního marketingu v hudebním průmyslu" se zabývá digitálním marketingem a digitální hudbou a jejich vzájemným vztahem. Cílem práce je popsat možnosti využití digitálního marketingu v současném hudebním průmyslu a prozkoumat hypotézu, že internet a digitální hudba zásadně ovlivňuje podobu současného hudebního průmyslu a tím i marketing hudebních interpretů a jejich tvorby. První část popisuje proměnu internetu do dnešní podoby. Dále přibližuje digitální marketing, jeho historii, nástroje a výrazné současné trendy. Ve druhé části je definován hudební průmysl, jeho struktura a změny, kterými momentálně prochází v důsledku adventu digitální hudby. Třetí část práce se věnuje analýze jednotlivých nástrojů distribuce a digitálního marketingu hudby.The thesis titled "Use of digital marketing tools in the music industry" focuses on digital marketing and digital music and their mutual relationship. The aim is to describe the possibilities of digital marketing in today's music industry and explore the hypothesis that the Internet and digital music fundamentally affect modern music industry and thus the marketing of music artists and their work. The first part describes the transformation of the Internet into its present form. It also describes digital marketing, its history, tools and significant trends. The second defines the music industry and explain its structure and the change, which it is currently undergoing, due to the advent of digital music. The third part presents the analysis of individual digital music distribution and marketing tools.
Klíčová slova:
digitální hudba; digitální marketing; hudební průmysl; předplatitelské služby; sociální média; streaming; digital marketing; digital music; music industry; social media; streaming; subscription services
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/43945