Název: Analýza vnímání televizní reklamy studenty vysokých škol
Překlad názvu: Analysis of the Perception of Television Advertising of University Students
Autoři: Hérová, Lucie ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Reklama; Studenti VŠ; Televize; Advertisement; College students; Televizion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44657

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192784


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet