Název:
Marketingová strategie Českých center v zahraničí
Překlad názvu:
Marketing Strategy of Czech Centres
Autoři:
Žilková, Lucie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Poláček, Bohumil (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro České centrum Madrid, která je založena na předpokladech vycházejících z dokumentu Strategie činnosti Českých center 2012--2015. V práci jsou uvedeny způsoby, jakými může České centrum Madrid sloužit jako platforma pro prezentaci českých firem na španělském trhu. Jaké formy dalšího externího financování může České centrum využívat pro své projekty. Jak celkově zlepšit marketingovou komunikaci Českého centra Madrid, posílit jeho vztahy s veřejností a celkově jej zviditelnit.The thesis proposes a marketing strategy for the Czech Centre Madrid based on the assumptions from the Strategy of Czech Centres 2012--2015. The thesis suggests new ways in which the Czech Centre Madrid can engage Czech companies in foreign presentation, new ways of external project funding, and new ways to improve the marketing communication and to strengthen the public relations of the Czech Centre Madrid.
Klíčová slova:
marketing; marketingová strategie; České centrum Madrid; Czech Centre Madrid; marketing; marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44525