Original title:
Podnikateľský plán
Translated title:
Business plan
Authors:
Vrábel, Martin ; Klečka, Jiří (advisor) ; Smrčka, Luboš (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Cieľom diplomovej práce je vytvoriť dokument, ktorý preukáže životaschopnosť a ekonomickú racionalitu podnikateľského zámeru vytvorenia prevádzky potravín Večerka Hvězda. Diplomová práca sa člení na dve hlavné časti. Prvou časťou práce je teoretická časť, v ktorej sú definované všetky hlavné pojmy z oblasti podnikania, právnych foriem a samotnej štruktúry podnikateľského plánu. Praktická časť práce pozostáva z konkrétneho podnikateľského plánu, kde nájdete podrobné informácie o spoločnosti, popis podnikateľskej príležitosti, analýzu prostredia, konkurencie a rizík, finančné spracovania a zhodnotenie celého podnikateľského zámeru.Cílem diplomové práce je vytvořit dokument, který prokáže životaschopnost a ekonomickou racionalitu podnikatelského záměru vytvoření provozu potravin Večerka Hvězda. Diplomová práce se člení na dvě hlavní části. První částí práce je teoretická část, v níž jsou definovány všechny hlavní pojmy z oblasti podnikání, právních forem a samotné struktury podnikatelského plánu. Praktická část práce sestává z konkrétního podnikatelského plánu, kde najdete podrobné informace o společnosti, popis podnikatelské příležitosti, analýzu prostředí, konkurence a rizik, finanční zpracování a zhodnocení celého podnikatelského záměru.The main goal of the Master's thesis is to create a document proving the viability and economic rationality of the business plan of establishing the food store Večerka Hvězda. Master's thesis is divided into two main parts. The first part is a theoretical part, where all the main concepts of business, legal forms and the structure of the business plan are defined. The practical part consists of the concrete business plan, where you can find detailed information about the company, description of business opportunities, analysis of environment, competition and risks, financial processing and evaluation of the entire business plan.
Keywords:
business; business plan; financial plan; marketing mix; risk analysis; analýza rizik; finanční plán; marketingový mix; podnikatelský plán; podnikání
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/44009