Název:
Analýza preference lokálních brandů na globálním trhu českými spotřebiteli - případová studie na značce pietro filipi
Překlad názvu:
Analysis of the preference of local brand in the global market with Czech consumers - a case study on the brand pietro filipi
Autoři:
Šantrůčková, Andrea ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V první části své práce jsem se zabývala otázkou, jaké jsou preference spotřebitele a do jaké míry se nechá ovlivnit značkou. Tuto část jsem pojala globálně, jak to celkově vypadá ve světě. Má druhá část patří tématu českého spotřebitele. Cílem práce je zjistit do jaké míry ovlivní české spotřebitele vědomí české značky. Praktická část mé bakalářské práce je věnována značce pietro filipi. Tato část se pohybuje na hraně dvou prvních částí, neboť se jedná o ryze českou značku, ale často je považována za italskou. Třetí otázka mě zaujala díky tomu, že ne každý český spotřebitel ví, že se jedna o českou značku s italským jménem. Tuto svoji domněnku bych chtěla podložit veřejným průzkumem.The first part of my thesis addresses the issue of consumer preference and the degree to which it may be influenced by brand names. I researched this question from the global perspective, i.e. the way thing work worldwide. The second part focuses on the Czech consumer. The aim of the thesis is to determine the level to which Czech consumers are affected by awareness of Czech brands. The practical part of my bachelor's thesis looks at the brand pietro filipi. This part actually covers an area that is at the threshold of both of the first sections, as, although this is a purely Czech brand, it is often believed to be Italian. This third question particularly captured my attention because not every Czech consumer knows that this is a Czech brand with an Italian name. I would like to support my theory by means of a public survey.
Klíčová slova:
pietro filipi; spotřebitel; značka; brand; consumer; pietro filipi
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40569