Název: Analýza marketingové strategie neziskové organizace Dogpoint
Překlad názvu: Analysis of Marketing Strategy of Dogpoint, a Non-profit Organization
Autoři: Jerichová, Lana ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Hejzlarová, Helena (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: financování neziskových organizací; marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; nezisková organizace; neziskový sektor; financing of a non-profit organization; market research; marketing; marketing mix; non-profit organization; non-profit sector

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40348

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-191927


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet