Název: Marketingová strageie České asociace pro vzácná onemocnění
Překlad názvu: Marketing strategy of the Czech Association for Rare Diseases
Autoři: Pelcová, Martina ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Kučera, Vojtěch (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fundraising; komunikace; Česká asociace pro vzácná onemocnění; communication; Czech Association for Rare Diseases; fundraising

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40289

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-191914


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet