Název:
Marketingová strageie České asociace pro vzácná onemocnění
Překlad názvu:
Marketing strategy of the Czech Association for Rare Diseases
Autoři:
Pelcová, Martina ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Kučera, Vojtěch (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce je zaměřena na financování České asociace pro vzácná onemocnění. Hlavním cílem je navrhnout fundraisingovou strategii pro tuto organizaci, jelikož ta je v současné době financována převážně od farmaceutických společností a vzniká zde střet zájmů. Vedlejším cílem je navržení marketingové strategie se zaměřením na komunikaci. Pro dosažení těchto cílů bylo nutné nejprve vyjasnit si teoretické znalosti z oblasti neziskového sektoru, jeho financování a marketingu. V praktické části jsou vytipované společnosti, které by na spolupráci s ČAVO mohly mít zájem a následně je zde uvedeno pár návrhů pro zlepšení komunikace a PR aktivit.My thesis is focused on Czech Association for Rare Diseases funding. Primary objective was to create fundraising strategy for this organization. This strategy is now financed mainly by pharmaceutical companies, which causes conflict of interests. Secondary objective was to propose suitable marketing communication strategy. To achieve these goals, it was neccessary to clarify theoretical knowledge of nonprofit institutions first. In practical part of my thesis I select companies, which, I believe, could profit from cooperation with Czech Association for Rare Diseases most. There are also few ideas stated about communications and PR improvement of Czech Association for Rare Diseases.
Klíčová slova:
fundraising; komunikace; Česká asociace pro vzácná onemocnění; communication; Czech Association for Rare Diseases; fundraising
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40289