Název:
Marketingová strategie vyvíjeného přípravku na detekci polutantů
Překlad názvu:
Marketing strategy for pollutant detector in the development
Autoři:
Šesták, Zbyněk ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem této práce je navržení marketingové strategie pro vyvíjený detektor polutantů. První část práce se zaobírá problematikou znečištění životního prostředí, měřícími technologiemi a technologií bioluminiscenčních bakterií, jenž je v detektoru použita. Detektor je určen pro firmy pracující s vybranými nebezpečnými látkami (rtutí, kadmiem, olovem, BTEX a polychlorovanými bifenyly). Proto se práce dále zaměřuje na specifika B2B trhu. Z marketingové teorie je použit přistup strategického marketingového řízení zahrnující situační analýzu, segmentaci, targeting a positioning a marketingový mix. V rámci situační analýzy je využita PEST analýza, Porterův model pěti sil a SWOT analýza. Na základě dostupných informací a online dotazování jsou identifikovány perspektivní trhy, stanoven positioning, produktová, cenová, distribuční a komunikační politika.The main objective of this thesis is to develop marketing strategy for pollutant detector in the development. The first part of the thesis focuses on the environmental issues, pollutant measuring technologies and on bioluminescence bacteria which are used in the detector. The detector is designed for companies which get in touch with selected dangerous elements (mercury, cadmium, lead, BTEX and PCBs) within their business activities. That is why the next part is about B2B specifics as companies are targeted customers. Various marketing theories are applied to set marketing strategy. It starts with situation analysis which involves PEST analysis, Porter's five forces analysis and SWOT analysis. Based on analyzed information and responses given in online questionnaire the perspective markets are identified, positioning set up, and product, price, distribution and communication policy specified.
Klíčová slova:
B2B trh; detektor polutantů; marketingová strategie; PEST; Porterův model pěti sil; B2B; marketing strategy; PEST; pollutant detector; Porter's five forces
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/43275