Original title:
Analýza trhu a návrh marketingových opatření pro salon Paradis
Translated title:
Market Analysis and Design of Marketing Measures for Salon Paradis
Authors:
Altmannová, Tereza ; Skokanová, Dagmar (advisor) ; Hajdíková, Taťána (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této diplomové práce byla analýza trhu a návrh marketingových opatření pro salon Paradis. V teoretické části práce byl popsán pojem marketingu, analýzy vnitřního a vnějšího prostředí a dále byly rozebrány jednotlivé části marketingového a komunikačního mixu. V praktické části byla provedena analýza okolí salonu, včetně analýzy marketingového mixu a komunikační politiky. S pomocí dotazníkového šetření byly následně provedeny marketingové výzkumy s názvy Neinvazivní liposukce v Kolíně a okolí a Spokojenost zákazníka. V závěru práce byly veškeré informace a poznatky syntetizovány a uceleny do návrhu marketingových opatření a dalších doporučení, které slouží k celkovému zlepšení služeb nabízených salonem Paradis a zároveň k bohatší a spokojenější klientele.The main purpose of this diploma thesis is to analyze surroundings of beauty salon which provides non - invasive liposuction, public awareness of this unique method and also customer satisfaction. The results and information from all of these analyses will be synthesized into proposal of tools and precautions which will improve the process of service and guarantee more extensive and contented range of clients.
Keywords:
communication mix; customer satisfaction; marketing mix; marketing research; marketing surroundings; non - invasive liposuction; komunikační mix; marketingové prostředí; marketingový mix; marketingový výzkum; neinvazivní liposukce; spokojenost zákazníka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/43349