Original title:
Analýza hodnoty značky společnosti Student Agency
Translated title:
Analysis of the Brand Value of Student Agency Company
Authors:
Čalkovská, Eva ; Hajdíková, Taťána (advisor) ; Komárková, Lenka (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se zabývá analyzováním hodnoty značky vybrané společnosti pomocí modelu customer-based brand equity. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení pojmů a metod měření hodnoty značky. Praktická část práce je následně věnována analýze jednotlivých determinantů a jejich vlivu na celkovou hodnotu značky.The thesis focuses on analysing brand value of the selected company using the model of customer-based brand equity. Theoretical part focuses on explaining the terms and methods of measuring brand value. The subsequent pratical part is dedicated to analysis of individual determinants and their impact on the overall brand value.
Keywords:
brand; brand equity; David Aaker; David Aaker; hodnota značky; značka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/43267