Název:
Návrh kampaně propagace internetového obchodu
Autoři:
Vožda, Lukáš Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Vožda, L. Návrh kampaně propagace internetového obchodu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou kampaní pro nový internetový obchod. Oblast internetového marketingu je v dnešní době velice stěžejní pro konkurenceschopnost internetových prodejců. Cílem práce je navrhnout řešení optimalizace pro vyhledávače, reklamní sestavy v PPC systémech a marketingovou komunikaci se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí a dalších nástrojů. První část je založena na teoretickém popisu nástrojů, následuje analýza konkurence a implementace výsledků do marketingové kampaně. Velký důraz je kladen na praktické využití kampaně.Vožda, L. Design of Internet marketing campaign. Bachelor thesis. Brno: Mendel university Brno, 2015. This thesis deals with marketing campaign for a new internet shop. Nowadays, online marketing area is a key factor for a competitiveness of online sellers. Object of this thesis is to design a solution for search engine optimization, ad group in PPC systems and marketing communication with customers through social media and other tools. First part will be based on theoretical description of tools, followed by a competitor analysis and results implementation to the new marketing campaign. A great emphasis is placed on a practical usability of the campaign.
Klíčová slova:
internetový marketing; PPC systémy; SEO; sociální média; webová analytika