Home > Academic theses (ETDs) > Master’s theses > Srovnávací marketingová studie přímých zahraničních investic do strategických služeb ve střední Evropě (ČR, Slovensko, Polsko, Maďarsko)
Original title:
Srovnávací marketingová studie přímých zahraničních investic do strategických služeb ve střední Evropě (ČR, Slovensko, Polsko, Maďarsko)
Authors:
Švůgerová, Anna ; Bílková, Jana (advisor) ; Nováček, Jan (referee) ; Wolfová, Martina (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Cílem této diplomové práce je porovnat Českou republiku, Slovensko, Polsko a Maďarsko z hlediska jejich zajímavosti pro investory, kteří zvažují investici do strategických služeb. Jedná se o srovnání zemí se zbytkem EU i mezi sebou navzájem v oblasti podmínek na trhu práce, vzdělanostní struktury i nabízených investičních pobídek.
Keywords:
investice do strategických služeb; střední Evropa
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3553