Original title:
Internetový marketing
Translated title:
Internet marketing
Authors:
KARBULKA, Tomáš Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tato diplomová práce poskytuje komplexní pohled na internetový marketing využívaný internetovým obchodem. Cílem této diplomové práce je vypracovat na základě analýzy jednotlivých marketingových nástrojů na internetu konkrétní návrhy a doporučení pro optimalizaci internetového marketingu, který Internetový obchod využívá.This thesis provides comprehensive insight into the internet marketing used by the eshop. The aim of this thesis is to analyse the eshop and internet marketing tools used by the eshop to promote its products. The result of the analysis is an evaluation of effective Internet marketing channels. Proposals and recommendations that will lead to the optimization of eshop and internet marketing are drawn up based on the results of the analysis.
Keywords:
display advertising; e-mailing; e-shop; internet marketing; search advertising; search engine marketing; search engine optimalisation; social media; display reklama; e-mailing; internetový marketing; internetový obchod; marketing ve vyhledávačích; optimalizace pro vyhledávače; reklama ve vyhledávačích; sociální sítě Citation: KARBULKA, Tomáš. Internetový marketing. České Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/43121