Original title: Internetový marketing
Translated title: Internet marketing
Authors: KARBULKA, Tomáš
Document type: Master’s theses
Year: 2015
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: display advertising; e-mailing; e-shop; internet marketing; search advertising; search engine marketing; search engine optimalisation; social media; display reklama; e-mailing; internetový marketing; internetový obchod; marketing ve vyhledávačích; optimalizace pro vyhledávače; reklama ve vyhledávačích; sociální sítě
Citation: KARBULKA, Tomáš. Internetový marketing. České Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/43121

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-187970


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2015-06-04, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share