Original title: Postavení privátní značky obchodního řetězce
Translated title: Market position of a private label
Authors: KAUCKÁ, Lucie
Document type: Bachelor's theses
Year: 2015
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: costumer; development of private label; Private label; quality; questionnarire survey; dotazníkové šetření; kvalita; Privátní značka; rozvoj privátní značky; spotřebitel
Citation: KAUCKÁ, Lucie. Postavení privátní značky obchodního řetězce. České Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/36568

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-187680


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2015-06-04, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share