Název:
Procesní řízení ve vybraném podniku
Překlad názvu:
Process management in chosen company
Autoři:
LACINOVÁ, Kristýna Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na využití procesního managementu v malých a středních podnicích. Teoretická část obsahuje vysvětlené pojmy týkající se managementu jako takového, jeho historii a rozdělení do časových období. Podstatnou částí literární rešerše je vysvětlení rozdílu mezi funkčním a procesním stylem řízení. Funkční styl je v dnešní době nedostačující, a pokud si chce podnik udržet svou pozici na trhu, vhodnou cestou je zvolení procesního způsobu řízení společnosti. V praktické části je popsaný zvolený podnik ORICON s.r.o. Jedná se o tiskařskou společnost s dlouhodobou tradicí. Cílem bakalářské práce je vybrat a zhodnotit některé procesy probíhající ve firmě. Výstupem práce jsou návrhy na zlepšení probíhajících procesů, a to z personálního a marketingového odvětví. Návrhy jsou zobrazeny pomocí nových procesních map. Důsledkem je snížení nákladů při odborném školení řídících pracovníků a zviditelnění pro nové potencionální zákazníky.The work is focused on the use of process management in small and medium-sized enterprises because nowadays the processing management becomes a new way of management in successful companies. It deals with its importance within the modern management conception. The theoretical part/literature search explains important terms about management, the progress of the process management and its principles and sorts of changes in the transition from the functional to process management. The practical part presents the company basic characteristics, organization structure and working positions. Some processes are chosen and described in detail. The analysis shows working operations in printing company ORICON. The work concludes with flowcharts and processing maps. Thanks to implementation the Quality Management System in 2011, every process in company are superintended by employees. There is no possibility for making big mistakes. The processes are made effectively in time with low costs. The recommendation lays mainly in investing to the missing marketing department in order to increase an interest of new potential customers. A new process called TCS (Total Customer Satisfaction) was made. It makes better situation of costumer relationship and organization of business processes. Next recommendation is related to the technical training for leading workers. The main aim is to make costs lower and safe some money. Their new experience are given to the other employees in the next step.
Klíčová slova:
analýza procesů; funkční management; management; organizační struktura; proces; Procesní management; procesní mapy; reengineering; Business process management; functional management; management; organization structure; process; process analysis; process maps; quality management system; reengineering Citace: LACINOVÁ, Kristýna. Procesní řízení ve vybraném podniku. České Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/36421