Original title:
Testování komunikačního sdělení
Translated title:
Testing of Marketing Communication
Authors:
CÍSAŘOVÁ, Alena Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem diplomové práce s názvem "Testování komunikačního sdělení" bylo vytvoření komunikačního sdělení pro generický produkt a zkoumání jeho působení na spotřebitele. Za generický produkt byla zvolena sůl, jelikož obsahuje pouze ty vlastnosti, které jsou nutné pro její fungování a člověk s ní přichází každodenně do styku.The aim of the diploma thesis "Testing of Marketing Communication" is to create a new marketing communication for generic product and to test the consumer´s perception of this communication. In this thesis, salt has been chosen as the generic product because it presents a very common commodity and people need and use the salt every day.
Keywords:
marketing research; packagign; salt; semiotic analysis; semiotics; marketingový výzkum; obal; sémiotická analýza; sémiotika; sůl Citation: CÍSAŘOVÁ, Alena. Testování komunikačního sdělení. České Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/34199