Original title: Analýza marketingového makroprostředí podniku
Translated title: Analysis of macro environment background of selected company
Authors: DOLEŽALOVÁ, Eliška
Document type: Bachelor's theses
Year: 2015
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: analysis of marketing macro environment; cultural environment; demographic environment; economic environment; environment; marketing; marketing macro environment; natural environment; political and legislative environment; technological environment; analýza marketingového makroekonomického prostředí; demografické prostředí; ekonomické prostředí; kulturní prostředí; marketing; marketingové makroprostředí; politické a legislativní prostředí; prostředí; přírodní prostředí; technologické prostředí
Citation: DOLEŽALOVÁ, Eliška. Analýza marketingového makroprostředí podniku. České Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/32392

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-187553


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2015-06-04, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share