Název:
Regulace marketingové komunikace
Překlad názvu:
Regulation of marketing communication
Autoři:
BENDOVÁ, Kristýna Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo navrhnout změny v regulaci marketingové komunikace v rámci rozhlasového vysílání, které by doplňovaly dosavadní legislativní úpravy a Kodex reklamy. Vlastní návrhy a doporučení zohledňovaly nebezpečnost marketingové komunikace pro řidiče a byla navrhnuta na základě analýzy regulačních norem z oblasti marketingové komunikace, realizovaného dotazníkového šetření a řízených rozhovorů se zástupci nejposlouchanějších rozhlasových stanic v Jihočeském kraji.The main aim of the bachelor thesis was to propose changes in marketing communication regarding radio broadcasting which would complete existing legislative arrangements and the Commercial code. These own propositions and recommendations took into consideration the dangers of marketing communication for drivers and were suggested on the basis of situation analysis in the area of regulatory norms, self-realized questionnaire survey and conducted interviews with representatives of three most listened radio stations in the South Bohemia region.
Klíčová slova:
právní regulace; Regulace marketingové komunikace; reklama; samoregulace; soutěže; sponzoring; commercial; competitions; legal regulation; Regulation of marketing communication; self-regulation; sponsorship Citace: BENDOVÁ, Kristýna. Regulace marketingové komunikace. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/32322