Original title:
Komunikační mix Prague International Marathon
Translated title:
Communication Mix of Prague International Marathon
Authors:
Třesohlavý, Karel ; Skokanová, Dagmar (advisor) ; Vávra, Oldřich (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Práce se orientuje na oblast marketingové komunikace a je zaměřena na analýzu komunikačního mixu společnosti Prague International Marathon, s.r.o. Zabývá se jednotlivými nástroji marketingové komunikace využívanými danou společností, způsoby marketingové komunikace v zahraničí a spoluprácí se sponzory jejích akcí. Cílem je zhodnocení používaných nástrojů, vlastní doporučení a prognóza budoucího vývoje.This work is oriented on the sphere of marketing communicaion and is focused on the analysis of communication mix of the company Prague International Marathon. It deals with individual instruments of marketing communication used by this company, methods of marketing communication abroad and cooperation with sponsors of their events. The objective of this work is evaluation of used instruments, own recommendations and forecast of future development.
Keywords:
Communication mix; Marketing communication; Prague International Marathon; Sponsoring; Komunikační mix; Marketingová komunikace; Prague International Marathon; Sponzoring
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/22773