Název:
Komunikační mix Prague International Marathon
Překlad názvu:
Communication Mix of Prague International Marathon
Autoři:
Třesohlavý, Karel ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se orientuje na oblast marketingové komunikace a je zaměřena na analýzu komunikačního mixu společnosti Prague International Marathon, s.r.o. Zabývá se jednotlivými nástroji marketingové komunikace využívanými danou společností, způsoby marketingové komunikace v zahraničí a spoluprácí se sponzory jejích akcí. Cílem je zhodnocení používaných nástrojů, vlastní doporučení a prognóza budoucího vývoje.This work is oriented on the sphere of marketing communicaion and is focused on the analysis of communication mix of the company Prague International Marathon. It deals with individual instruments of marketing communication used by this company, methods of marketing communication abroad and cooperation with sponsors of their events. The objective of this work is evaluation of used instruments, own recommendations and forecast of future development.
Klíčová slova:
Komunikační mix; Marketingová komunikace; Prague International Marathon; Sponzoring; Communication mix; Marketing communication; Prague International Marathon; Sponsoring
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22773