Název:
Vypracování podnikatelského plánu na založení a provozování hudební agentury L.M. agency
Překlad názvu:
Developing a business plan for establishing and running a music agency LM agency
Autoři:
Hubáček, Karel ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Teklý, Lukáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce pojednává o založení a provozování hudební agentury L.M. agency. Společnost se zabývá poskytováním produkce živé hudby. Teoretická část zahrnuje vymezení základních pojmů, právní formy podniků a obecný rámec podnikatelského plánu. Dále teoretická část obsahuje specifika podnikání v oblasti kultury a umění. V praktické části jsou využity teoretické postupy na příkladu založení hudební agentury L.M. agency.This bachelor's thesis is about establishing and running a music agency LM agency. The company is engaged in providing live music production. The theoretical part covers the fundamental concepts, legal forms of businesses and the general framework of the business plan. Furthermore, the theoretical part contains the specifics of the business of arts and culture. The practical part of the theoretical methods used in the example of establishing a music agency LM agency.
Klíčová slova:
Externí služby; Hudební agentura; Interní služby; Podnikatelský plán; Podnikání v kultuře a umění; Business of culture and art; Business plan; External services; Internal services; Music agency
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22765