Original title:
Analýza strategie klientského centra (na příkladu konkrétní firmy)
Translated title:
The strategy of customer centre
Authors:
Stankovský, Jakub ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem mé práce je popsat a zhodnotit strategii malého klientského centra vybrané leasingové společnosti na českém trhu. Práce je zaměřena především na strategii orientovanou na zákazníky a monitorování spokojenosti zákazníků s klientským centrem pomocí indexu spokojenosti. V práci se také snažím vyzdvihnout důležitost strategie v péči o zákazníky a velký potenciál pro efektivnost a další rozvoj této oblasti.The aim of my bachelor thesis is the description and the analysis of the customer centre in a selected leasing company. The thesis appreciates the strategy focused on the customer. I tried to describe the importance of strategy in communication with customers and present the customer satisfaction index.
Keywords:
customer centre; customer satisfaction index; strategy focused on the customer; klientské centrum; spokojenost zákazníků; strategie orientovaná na zákazníka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/22702