Název:
Analýza strategie klientského centra (na příkladu konkrétní firmy)
Překlad názvu:
The strategy of customer centre
Autoři:
Stankovský, Jakub ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé práce je popsat a zhodnotit strategii malého klientského centra vybrané leasingové společnosti na českém trhu. Práce je zaměřena především na strategii orientovanou na zákazníky a monitorování spokojenosti zákazníků s klientským centrem pomocí indexu spokojenosti. V práci se také snažím vyzdvihnout důležitost strategie v péči o zákazníky a velký potenciál pro efektivnost a další rozvoj této oblasti.The aim of my bachelor thesis is the description and the analysis of the customer centre in a selected leasing company. The thesis appreciates the strategy focused on the customer. I tried to describe the importance of strategy in communication with customers and present the customer satisfaction index.
Klíčová slova:
klientské centrum; spokojenost zákazníků; strategie orientovaná na zákazníka; customer centre; customer satisfaction index; strategy focused on the customer
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22702