Název:
Internet ako prostriedok komunikácie a propagácie firiem
Překlad názvu:
Intenet as a means of communication and advertising firms
Autoři:
Vongrejová, Alena ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Cieľom tejto bakalárskej práce bola schopnosť praktického využitia teoretických poznatkov o tvorbe webovej stránky na konkrétnu firmu. Práca je zložená z troch kapitol. Prvá kapitola vymedzuje pojem internetová komunikácia a konkrétnejšie rozoberá jej jednotlivé súčasti. Jej druhá časť sa zaoberá vývojom internetovej komunikácie a históriou Internetu až po súčasnosť. Druhá kapitola sumarizuje informácie získané o tvorbe internetových stránok a technológiách pri nich použitých. Predkladá tiež kompletný proces návrhu a realizácie internetovej stránky firmy. V tretej kapitole je prakticky spracovaný proces tvorby webovej stránky vybranej firmy s jeho hodnotením a odporúčanými zmenami zo strany autora. Záver obsahuje zhodnotenie celej práce a vlastný názor autora na danú problematiku.Cílem této bakalářské práce byla schopnost praktického využití teoretických poznatků o tvorbě webové stránky na konkrétní firmu. Práce je složena ze tří kapitol. První kapitola vymezuje pojem internetová komunikace a konkrétněji rozebírá její jednotlivé součásti. Její druhá část se zabývá vývojem internetové komunikace a historií Internetu až po současnost. Druhá kapitola shrnuje informace získané o tvorbě internetových stránek a technologiích při nich použitých. Předkládá také kompletní proces návrhu a realizace internetové stránky firmy. Ve třetí kapitole je prakticky zpracován proces tvorby webové stránky vybrané firmy s jeho hodnocením a doporučenými změnami ze strany autora. Závěr obsahuje zhodnocení celé práce a vlastní názor autora na danou problematiku.The aim of the bachelor thesis was the practical ability to use emphirical datas about web page design and their application on chosen company. The thesis is divided into three chapters. The first chapter explains the concept of the internet communication and analyzes all its parts in detail. The second section deals with the evolution of the internet communication and the history of the Internet till the present days. The second chapter sums all the obtained information and technologies used in the process of company's web page design. The third chapter contains practical web page creation of the chosen company with the evaluation and author's recommendations. The conclusion evaluates the entire thesis and includes the author's opinion.
Klíčová slova:
Internet; internetová komunikace; marketingová komunikace; webová stránka; Internet; Internet communication; Marketing Communications; web page
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22650