Název:
Analýza trhu pojištění vozidel z pohledu pojišťovacího zprostředkovatele
Překlad názvu:
Analysis of the car insurance market, in terms of insurance agents
Autoři:
Schütz, Miroslav ; Gruber, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce přináší pohled pojišťovacího zprostředkovatele, v tomto případě autobazaru, na výběr vhodné pojišťovny ke spolupráci. Výše provize zprostředkovateli jako klíčový faktor pro výběr poskytovaného produktu. Autosalon či autobazar jako zajímavá pobočka pro pojišťovnu. Možná úskalí a právní dopady na zprostředkovatele v důsledku sjednávání smluv.Problematika pojistných podvodů.The thesis gives an insight of insurance agent, in this case the used car dealer,on selection of the appropriate insurance company to cooperate with. The commission as a key factor for selecting the best product to offer.Autosalon or used car dealer as an interesting selling channel of insurance company. Possible pitfalls and law impacts as a result of arranging insurance.Insurance fraud problem.
Klíčová slova:
pojištění; provize; zprostředkovatel; agent; commission; insurance
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22594