Original title: Oskar - od vstupu k prodeji
Translated title: Oskar - from the entry to its sale
Authors: Sedlacký, Martin ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Chmelař, David (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Na příkladu mezinárodní telekomunikační firmy je vysvětlena marketingová strategie úspěšné firmy v průběhu jejího založení, následného vývoje a prodeje. To vše v kontextu současné technologicky vyspělé globální ekonomiky, ve které má komunikace nesmírný význam.
Keywords: investice; konkurence; marketing; strategie; telekomunikace; vývoj

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3491

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1844


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share