Název:
Mrketingová komunikácia zariadenia v turistickom ruchu
Překlad názvu:
Marketing communications equipment in tourism
Autoři:
Šimková, Lenka ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kazdová, Petra (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Cieľom mojej práce je sledovať marketingové aktivity hotelu InterContinental. Akým spôsobom komunikujú s potenciálnym zákazníkom a so svojimi hosťami. Práca je rozdelená na dve časti. Teoretickú, kde vysvetľujem obecné zákonitosti z marketingu a venujem sa aj hotelierstvu všeobecne, jeho vzniku, pôsobeniu. Praktická časť je zhrnutie informácií, ktoré som získala počas rozhovoru s PR managerkou hotela.Cílem mé práce je sledovat marketingové aktivity hotelu InterContinental, a to jakým spůsobem komunikuje s potenciálním zákazníkem a hostem. Práca je rozdělena na dvě části. Teoretickou, kde vysvětluji obecní zákonitosti z marketingu a venuji se aj hotelnictví všeobecně, jejímu vzniku, působení. Praktická část je shrnutí informací, které jsem získala počas rozhovoru s PR managerkou hotela.The goal of my work is to observe the marketing activities of the InterContinental hotel. How do they communicate with potential customers and their guests. The work is divided into two parts. Theoretical, which explain general patterns of marketing. In this one I concentrate myself on hotel trade in general - its origin and impact. The practical part is a summary of the information I received during an interview with PR manager of the hotel.
Klíčová slova:
hotel; hotelový značka; konkurence; marketingova komunikace; communitation of marketing; competition; hotel; hotel brand
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22326