Název:
BTL podpora značky Hellmann´s
Překlad názvu:
BTL communication of Hellmann´s brand
Autoři:
Hrázká, Simona ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá BTL podporou značky Hellmann's od firmy Unilever ČR, která je již několik let lídrem na trhu majonéz a tatarských omáček. Cílem této diplomové práce je analyzovat problematiku podlinkové podpory se zaměřením na podporu prodeje, přiblížit trendy v této oblasti a ukázat aplikaci na konkrétní značce se zdůrazněním nejvíce využívaných nástrojů BTL podpory při realizaci vybrané akce, zhodnocení akce a navrhnutí možných zlepšení.This dissertation refers to BTL communication of Hellmann's brand from Unilever ČR, which is the leader on the mayonnaise and tatar sauce market for several years. The objective of this dissertation is to analyse questions about below the line communication with the focus on Sales promotion, outline trends in this matter and show application on concrete brand with the highlight of most used parts of BTL communication during execution of chosen activation, evaluation of this activation and proposition of feasible improvements.
Klíčová slova:
BTL podpora; Hellmann´s; podlinková podpora; below the line; BTL communication; Hellmann´s
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22318