Název:
Postavení Německa v mezinárodním obchodě
Překlad názvu:
Position of Germany in International Trade
Autoři:
Nedvědová, Andrea ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Zamykalová, Miroslava (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je zhodnotit aktuální vývoj postavení německé ekonomiky v mezinárodním obchodě v návaznosti na současnou hospodářskou situaci v zemi. Práce představuje Německo z obecného hlediska za využití makroekonomických veličin, druhá kapitola řeší zahraničně-obchodní vztahy Německa vzhledem k Evropské unii, USA a Číně a v poslední části je analyzována vzájemná spolupráce SRN a České republiky.The objective of this thesis is to assess current developments in the German economy position within international trade, in relation with the current economic situation in the country. This work represents Germany in general terms using the macroeconomic variables, the second chapter deals with foreign trade relations between Germany and the European Union, the USA and China and the last section analyzes the mutual cooperation between Germany and the Czech Republic.
Klíčová slova:
Evropská unie; Německo; USA; Zahraniční obchod; Česká republika; Čína; China; Czech Republic; European Union; Foreign trade; Germany; USA
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22265