Original title:
Marketing a image značky adidas
Translated title:
Marketing and image of adidas brand
Authors:
Jíchová, Klára ; Skokanová, Dagmar (advisor) ; Horák, David (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii (plán)jednoho z leaderů na trhu sportovního oblečení a obuvi, na značku adidas. Kromě samotného uvedení společnosti adidas, jejích výrobků a marketingové komunikace, se práce zabývá i tím, jak spotřebitelé vnímají tuto značku, respektive jakou image si u nich vybudovala.This thesis is focused on marketing strategy (plan) one of the leaders in the market for sports apparel and footwear, which is adidas. In addition to the entry of adidas, its products and marketing communication, the study also deals with the fact, how consumers perceive the brand or what image it has been built in their eyes.
Keywords:
adidas; brand; marketing; adidas; marketing; značka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/22167