Název:
Multilevel marketing v praxi
Překlad názvu:
Multilevel marketing in practice
Autoři:
Sloupová, Petra ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Norková, Jana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce pojednává o multilevel marketingu v současné době. Počet společností fungující na principu multilevel marketingu za posledních dvacet let značně vzrostl. V teoretické části jsou dále uvedena kritéria, která je vhodná brát v úvahu při volbě konkrétní společnosti MLM. Praktická část je věnována mínění respondentů ohledně MLM. Součástí je také analýza společnosti Oriflame. Na základě zjištěných problémů společnosti jsou navržena možná řešení.This Bachelor's thesis deals with multilevel marketing (MLM) in practice. The number of companies based on multilevel marketing has been enormly increased during the last 20 years. The main conditions for the entrance into the serious MLM company are described in this thesis. The practical part of the Bacelor's thesis deals with people's opinion of multilevel marketing and about multilevel marketing in a company called Oriflame. Several problems were discovered in this company. In the conclusion I suggest possible solutions to these problems.
Klíčová slova:
multilevel marketing; Oriflame; síťový marketing; multilevel marketing; network marketign; Oriflame
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22164