Original title:
Budování značky firmy SCA Packaging s.r.o.
Translated title:
Brand building of firm SCA Packaging Ceska republika s.r.o.
Authors:
Velínová, Monika ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Dibelka, Jaroslav (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem práce je vysvětlit důležité termíny, které by měli marketéři při snaze o úspěšné vybudování značky znát, teoreticky nastínit pojem a význam propagace, distribuce, identitu a hodnotu značky a podrobněji se zaměřít na marketingový mix a jeho části. Cílem praktické části je představit firmu SCA Packaging Česká republika s.r.o. a porovnat teorii s praxí budování značky této firmy.The aim of my bachelors work is to explain important terms which the marketers should know while wanting to build the brand successfully. I would like to outline terms as promotion, distribution, indentity and brand value. Furthermore I will minutely aim to term marketing mix and its parts. The aim of practical part is to present the firm SCA Packaging Česká republika s.r.o. and to compare the theory with brand building of this firm.
Keywords:
Brand building; Marketing; SCA; Budování značky; Marketing; SCA
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/22113