Název:
Strategický management výrobce plošných textilií
Autoři:
Juránková, Simona Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem práce je Strategický management výrobce plošných textilií společnosti Silk & Progress, spol. s r. o. Cílem práce je provést analýzu vnitřního a vnějšího prostředí firmy a na základě zjištěných faktů navrhnout vhodné strategie. Práce se skládá z teoretické části, kde je věnována pozornost pojmům a metodám použitých v práci a z části praktické, která se zabývá jednotlivými analýzami vybraného podniku. Výsledkem je provedení SWOT analýzy a návrh konkrétních doporučení.Thesis analyses outer and inner environment of a company Silk & Progress spol. s r. o. Proper company strategy is derived from the findings. Thesis incorporates theoretical part, which is dedicated to terms and methods used in the work, and empirical part, which presents individual analyses of the abovementioned company. The results of the findings are transformed into a SWOT analysis and specific solutions and recommendations to the company are given.
Klíčová slova:
finanční analýza; model 5 sil podle Portera; model 7S; PESTE analýza; strategie; SWOT analýza; vnitřní a vnější prostředí