Original title:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Translated title:
Analysis of Marketing Mix Tools in a chosen company
Authors:
Suchanová, Iveta ; Karásková, Hana (advisor) ; Vinšová, Tereza (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem bakalářské práce byla analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve společnosti Emco spol. s. r. o., charakteristika firmy a marketingového oddělení, provedení situační analýzy a zpracování dotazníku. Na základě zjištěných údajů byla stanovena doporučení a návrhy na zlepšení.The purpose of the Bachelor thesis was an analysis of individual instruments of the marketing mix in the company Emco Ltd., characteristics of the firm and the marketing department, the implementation of situtional analysis and processing of the questionnarie. Based on observed data was provided recommendations and suggestions for improvement.
Keywords:
Marketing; Marketing Mix; Marketing Research; Product; Questionnarie; Situtional Analysis; dotazník; marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; produkt; situační analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/21938