Název:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Překlad názvu:
Analysis of Marketing Mix Tools in a chosen company
Autoři:
Suchanová, Iveta ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Vinšová, Tereza (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce byla analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve společnosti Emco spol. s. r. o., charakteristika firmy a marketingového oddělení, provedení situační analýzy a zpracování dotazníku. Na základě zjištěných údajů byla stanovena doporučení a návrhy na zlepšení.The purpose of the Bachelor thesis was an analysis of individual instruments of the marketing mix in the company Emco Ltd., characteristics of the firm and the marketing department, the implementation of situtional analysis and processing of the questionnarie. Based on observed data was provided recommendations and suggestions for improvement.
Klíčová slova:
dotazník; marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; produkt; situační analýza; Marketing; Marketing Mix; Marketing Research; Product; Questionnarie; Situtional Analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21938