Název:
Strategie firmy Asus Computer s.r.o. při pronikání na zahraniční trhy
Překlad názvu:
Strategy of Asus Computer s.r.o. when entering foreign markets
Autoři:
Tošner, Stanislav ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Konečný, Roman (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá analýzou strategie společnosti Asus Computer s.r.o. na zahraničním trhu, konkrétně na českém. Práce je rozdělena na několik částí. V první z nich bych se krátce věnoval samotné firmě - její historii, struktuře, popisu nabízeného sortimentu a využití ekologických materiálů. Dále bych pokračoval charakteristikou současného trhu informačních technologií a pozice, v níž se společnost v současné době nachází. Součástí bude také SWOT analýza. Ze získaných poznatků budu vycházet v další kapitole, zaměřené na formu vstupu na zahraniční trh. V poslední části bych se již soustředil na samotnou strategii na českém trhu, především z hlediska použitých marketingových nástrojů a marketingového mixu.The theme of this bachelor thesis is to analyse how the company Asus Computer s.r.o. enters foreign market and how it behaves on it. Exemplary strategy will be shown on Czech market. Thesis is divided into several parts. The first one focuses on the company itself- its history, products and utilization of ecological materials. Then I will continue with characterization of present market of information technologies and with analysis of the position of Asus. In last two parts I will focus on the form of operating on foreign market and on the strategy of the company in the Czech Republic in regard of marketing mix.
Klíčová slova:
Asus; strategie; zahraniční trhy; Asus; foreign markets; strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21901