Název: Marketingová strategie vybrané firmy
Překlad názvu: Marketing strategy of choice firm
Autoři: Žampová, Tereza ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová analýza; marketingová strategie; Oriflame; marketing analysis; marketing strategy; Oriflame

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21886

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17856


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet