Original title:
Srovnávací studie využití vybraných nástrojů teritoriálního marketingu na souboru venkovských regionů
Authors:
Nevřelová, Andrea Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Hlavním cílem bakalářské práce je zpracovat analýzu využití marketingových nástrojů na souboru venkovských regionů, navrhnout metodiku pro srovnání a hodnocení míry využití a navrhnout doporučení pro jednotlivé mikroregiony. Srovnávanými mikroregiony jsou mikroregion Blanský les-podhůří, mikroregion Moštěnka a mikroregion Záhoří-Helfštýn.The primary goal of this Bachelor's thesis is analyze the utilization of marketing instruments on the complex of rural areas, suggest a methodology for comparison and evaluation of this utilization and suggest recommendations for individual rural region. Compared micro-regions are micro-region Blanský les-podhůří, micro-region Moštěnka and micro-region Záhoří-Helfštýn.
Keywords:
marketingový mix; mikroregion; teritoriální marketing