Original title:
Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb na území Pardubického kraje
Authors:
Roch, Tomáš Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tato práce se zabývá marketingovou studií spokojenosti uživatelů dřevostaveb na území Pardubického kraje. Výzkum se zaměřoval na dřevostavby zkolaudované v letech 1995--2013 a zjišťoval základní informace o jejich uživatelích, typ stavby a motivy vedoucí k její výstavbě. Na základě získaných zkušeností byly dále specifikovány výhody a nevýhody tohoto typu bydlení. Vzhledem ke studiu oboru regionálního rozvoje je tato práce více zaměřena na socioekonomický faktor před faktorem dřevařským. Závěr této studie obsahuje celkové hodnocení dřevostavby, charakteristiku jejího typického uživatele a doporučení pro dodavatele a místní samosprávu.This thesis is to summarize satisfaction of timber structure users in Pardubicky region. The research was focused on timber structures built between years 1995 and 2013; and was gathering basic information of their users, type of building and intensions which led to its construction. Advantages and disadvantages of this type of living/housing were specified based on earned experience. This thesis is more focused on socio-economical factor rather than woodworking due the field of study. The conclusion of this study contains global evaluation of timber structures, its typical user and recommendation for suppliers and local authorities.
Keywords:
dotazník; dřevostavby; marketing; Pardubický kraj; regionální rozvoj; spokojenost; uživatel; výzkum