Název:
Analýza agentury CzechTrade na exportně významných trzích
Překlad názvu:
The Analysis of CzechTrade in export significant markets
Autoři:
Madurová, Helena ; Čajka, Radek (vedoucí práce) ; Petříček, Václav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je posoudit vliv agentury CzechTrade na exportně významných trzích prostřednictvím analýzy vybraných zahraničních kanceláří. Práce se zpočátku zabývá vývojem agentury CzechTrade od roku 1997 až po současnost. Následující kapitola popisuje aktuální služby, které agentura nabízí a obsahem poslední kapitoly je analýza čtyř vybraných zahraničních kanceláří CzechTrade.The aim of this work is to evaluate the impact of CzechTrade Agency on export significant markets through the analysis of selected offices abroad. It starts with the initial development of CzechTrade beginning in 1997 to the present. It then moves on to describe current services offered by the agency and concludes with the analysis of four selected CzechTrade offices abroad.
Klíčová slova:
CzechTrade; podpora obchodu; zahraniční kanceláře; CzechTrade; international offices; trade promotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21824