Název:
Moderní marketing
Překlad názvu:
Modern Marketing
Autoři:
Koblásová, Jana ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Slanařová, Martina (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je shrnutí historického vývoje marketingu, přiblížení nejmodernějších metod marketingu 21. století. Práce hodnotí přístup domácností k vybraným informačním a komunikačním technologiím a navrhuje podnikatelskou příležitost v oblasti multimedií.The publication shows summary of the historical development of marketing and the latest marketing methods of 21st century. This work assesses households' access to selected information and communication technologies, and proposes a business opportunity in the area of multimedia.
Klíčová slova:
guerilla marketing; internet; moderní marketing; guerilla marketing; internet; modern marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21772