Original title: Analýza spotřebního chování na trhu osobních automobilů
Translated title: Analysis of consumer behaviour on the private cars' market
Authors: Švarc, Petr ; Černá, Jitka (advisor) ; Zapletalová, Jitka (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce se ve své teoretické části kromě jiného zabývá metodologií marketingového výzkumu, charakteristikou trhu s osobními automobily v České republice a nastiňuje její ekonomickou situaci. Praktická část je zaměřena na analýzu spotřebního chování na trhu s osobními automobily v ČR na základě získaných dat v dotazníkovém šetření. V závěru shrnuje výsledky svého výzkumu a vyvozuje z nich obecnější tendence platné pro český trh s osobními automobily.
Keywords: analýza spotřebního chování na trhu osobních automobilů v ČR; automobilový průmysl; marketingový výzkum; reklama; trh s ojetými automobily

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3161

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1771


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share