Original title:
Návrh strategie pro příspěvkovou organizaci Domov Sněženka Jeseník, p.o.
Authors:
Kožoušková, Kateřina Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro Domov Sněženka, p. o., která poskytuje sociální služby osobám s mentálním postižením. Práce popisuje a analyzuje současný stav, konkurenci v okolí a především se zaměřuje na budoucí vytvoření cvičné bytové jednotky, díky níž mají osoby se mentálním postižením možnost naučit se všechny úkony spojené se samostat-ným životem. Další část popisuje současné marketingové nástroje a navrhuje další komunikační prostředky, které zlepší propagaci Domova.The bachelor thesis deals with the marketing strategy proposal for House Sněženka, p. o., providing social services for mentally handicapped person. Thesis describes and analyses the present state and competition in given area. The main focus is given on establishment of training flat providing the oppor-tunity to learn all tasks associated with independent live for mentally handi-capped people. The next chapter deals with a currently used marketing tool and design some further means of communication improving the House promotion.
Keywords:
analýza současného stavu; cvičná bytová jednotka; Domov Sněženka; marketingové nástroje; p. o..; SWOT analýza; zdravotně postižení