Název:
Vliv genderového marketingu při tvorbě reklamních strategií
Autoři:
Machálková, Veronika Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá zpracováním problematiky současné situace na poli genderových reklamních strategií, které jsou zacíleny zejména na ženský marketing. Zpracováním marketingového dotazníkového šetření a skupinových rozhovorů jsou zjištěny názory žen na vybrané reklamní kampaně. Dále je provedeno zhodnocení a zpracování informací z Focus Groups, jež se týkají nákupního chování studentek vysokých škol. Následně jsou vytvořeny modely nákupního chování, včetně faktoru působících na zvolenou cílovou skupinu.This diploma thesis deals with processing of the issue of current situation in the field of gender advertising strategies which are particularly targeted at women's marketing. Elaboration marketing researches and group interviews are identified women's' views on the selected advertising campaigns. Next step is evaluation and processing information of Focus Groups which are concerned shopping behavior of university women students. Sequentially, the models of shopping behavior have been created including factors which affecting to the target group.
Klíčová slova:
ambientní reklama; chování spotřebitele; focus group; marketingový průzkum; outdoorová reklama; televizní reklama; ženský marketing